Znanstvene vijesti

U rubrici "Znanstvene vijesti" kroz kratke članke, reportaže ili intervjue s stručnjacima, možete čitati o najnovijim dostignućima, istraživanjima i otkrićima PMF-ovih znanstvenika u svijetu znanosti i tehnologije. Saznajte sve o najnovijim otkrićima iz područja biologije, fizike, kemije, geologije, geografije, matematike i geofizike. Donosimo vam informacije o značajnim događajima u PMF-ovoj znanstvenoj zajednici, istraživanjima koja imaju utjecaj na svakodnevni život, tehnološkim inovacijama i drugim temama koje oblikuju suvremeni svijet.

Mi mijenjamo društvo znanjem!

Primarna proizvodna istraživanja u...

Primarna proizvodnja je proces u kojem organizmi koriste sunčevom svjetlosti za pretvaranje anorganskog ugljika u organske molekule i pritom oslobađaju kisik. Iako se u Jadranu primarna proizvodnja istražuje dugi niz godina, nedavno je po prvi put u znanstvenom časopisu Acta Adriatica, kojeg izdaje Institut za oceanografiju i ribarstvo, objavljen sveobuhvatan sustavni pregled sve literature koja se bavila ovom temom. Autorice ovog rada su znanstvenice s Biološkog odsjeka Prirodoslovno-matematičkog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, Antonija Matek i Zrinka Ljubešić.

Poveznica na rad:  https://acta.izor.hr/acta/pdf/65_2_pdf/65_2_1.pdf