Moć i granice odgoja.
Proces i subjekti odgoja.
Odgojni ciljevi.
Stilovi odgoja.
Odgojni autoriteti.
Komunikacija u odgoju i obrazovanju
Temeljna odgojna područja (tjelesni, intelektualni, moralni, socijalno - emocionalni, radni odgoj).
Područja ostvarivanja odgoja (odgoj u obitelji, predškolski odgoj, odgoj u školi)
Metode i sredstva odgoja u nastavi.
Rad s djecom koju je teško odgajati.
Socijalne kompetencije i prosocijalno ponašanje.
Odgoj i mediji.
ISHODI:
Po završetku kolegija studenti će moći:
1. definirati temeljne pedagoške pojmove - odgoj, obrazovanje, izobrazba, naobrazba, socijalizacija, intencionalni i neintencionalni odgoj, pedagoška komunikacija
2. analizirati i usporediti različite pristupe definiranju temeljnih pojmova
3. opisati i objasniti razlike između različitih pravaca znanosti o odgoju
4..razumjeti primjenu obrazovnih teorija u školskoj praksi
5. primijeniti, analizirati i povezati pojmove iz sadržaja kolegija sa problemima unutar nastavničkih kolegija u nastavku studija (didaktika, metodika)
6. prosuditi i procijeniti kojom je usvojenom i poznatom metodom iz sadržaja kolegija, optimalno riješiti probleme u školskoj praksi
|