NASTAVNI SADRŽAJI:
Izrada pisanih i drugih materijalnih priprema za nastavu. Upoznavanje društvenih, administrativnih, odgojnih i psiholoških obaveza nastavnika. Upoznavanje organizacije škole i njene uloge u društvenom okružju. Stjecanje Izravnog iskustva radom u razredu. Upoznavanje školske administracije. Sudjelovanje u školskim i izvanškolskim aktivnostima (seminari za nastavnike, natjecanja, stručni skupovi).
Metodologija rada: Studenti, u manjim grupama, a zajedno sa svojim školskim mentorima i uz svu podršku nastavnika i asistenata Metodike nastave kemije, ovladavaju potrebnim temeljnim vještinama izvođenja nastave u realnim uvjetima. Na kraju ciklusa student održava jedan ispitni sat kojem, uz školskog mentora i ostale studente iz skupine, prisustvuje i nastavnik Metodike nastave kemije.
ISHODI UČENJA:
Očekuje se da će po završetku predmeta (nakon uspješno obavljene pedagoške prakse) polaznici moći:
1_ Prirediti nastavni sat na zadanu temu u okviru izvedbenog plana nastavnika-mentora.
2_ Uspješno održati nastavni sat na zadanu temu u razredu nastavnika-mentora.
3_ Napisati kritički osvrt na vlastiti nastavni sat koji je održan u razredu nastavnika-mentora.
4_ Napisati kritički osvrt na vršnjakov nastavni sat koji je održan u razredu nastavnika-mentora.
5_ Predvidjeti i spriječiti moguće negativne događaje tijekom nastavnog sata (ponašanje učenika, nezgode...).
6_ Objektivno procijeniti i vrednovati učenička postignuća na kraju održanog nastavnog sata.
7_ Ovladati temeljnim pravilima školske administracije.
|