Link na stranicu kolegija: https://web.math.pmf.unizg.hr/nastava/alg_prof/
Šifra: |
33443 |
ECTS: | 5.0 |
Nositelji: |
prof. dr. sc.
Boris Širola - Predavanja |
Izvođači: |
prof. dr. sc.
Boris Širola
- Auditorne vježbe Mateo Tomašević, mag. math. - Auditorne vježbe |
Engleski jezik:
1,0,0 |
Nastava se odvija na hrvatskom jeziku u svim svojim elementima, a stranim studentima koji su pridruženi mješovitoj grupi nudi se mogućnost savladavanja predmeta pomoću dodatnih izravnih konzultacija s nastavnikom i asistentima na engleskom jeziku. Pri tome, nastavnik stranog studenta upućuje na odgovarajuću literaturu na engleskom jeziku te mu osigurava mogućnost polaganja predmeta na engleskom jeziku. |
Opterećenje: | |||||||
|
|||||||
Opis predmeta: | |||||||
CILJ KOLEGIJA: Cilj kolegija je definirati i na uvodnom nivou proučiti neke bazične algebarske strukture: grupe, prstene, polja, algebre i module. Objasnit će se i njihova uloga u nekim važnim granama matematike, kao što su npr. teorija brojeva i teorija reprezentacija. |
|||||||
Literatura: | |||||||
|
|||||||
Preduvjeti za: | |||||||
Upis predmeta : |
5. semestar |
Algebra - Redovni Studij - Matematika; smjer: nastavnički |
6. semestar |
Algebra - Redovni Studij - Matematika; smjer: nastavnički |
Utorak 12-14 sati
Lokacija:Petak 10-12 (obavezna najava na mail)
Lokacija: 231Vježbe 26.05. asistenta Tomaševića u terminu 8-10 će se umjesto u prostoriji A001 iznimno održati u A102.
Prilikom dolaska na pisanje prvog kolokvija studenti moraju donijeti sa sobom dovoljan broj čistih papira formata A4 na kojima će rješavati zadatke. Za vrijeme rješavanja zadataka osim pribora za pisanje i brisanje te eventualno pića i hrane, ništa drugo nije moguće imati uz sebe.
Studenti koji zbog bolesti ili nekog drugog serioznog razloga neće moći prisustvovati pisanju kolokvija moraju se javiti emailom prof. Široli (sirola@math.hr) NAJKASNIJE 60 min prije službenog početka pisanja kolokvija. Za te će se studente naknadno organizirati pisanje ponovljenog 1. kolokvija.
Priložena je tablica s rezultatima na prvom testu. Isto tako je priložen i pdf-dokument s detaljnim rješenjima zadataka i načinom bodovanja.
Budući su postignuti rezultati dosta lošiji negoli je to bio slučaj u prethodnih nekoliko akad. godina, apelira se na studente da se više angažiraju na učenju ispredavane materije i rješavanju zadataka koji su davani kao domaće zadaće.
Isto se tako podsjeća studente kako su dolasci na nastavu, kako predavanja tako i vježbe, OBVEZNI. Primjećeni nedolazak većeg broja studenata na nastavu zasigurno jest u korelaciji s pokazanim (ne)znanjem. Budu li postignuti rezultati na prvom kolokviju podudarni ovima na prvom testu, ili pak lošiji, u ostatku semestra uvest će se popisivanje studenata na nastavi, i studenti koji ne budu imali dovoljan broj dolazaka na nastavu neće moći polagati završni ispit.