Title: | Assistant Professor |
Location: | 223 |
Public phone number: | +38514605741 |
Internal phone number: | 5741 |
E-mail: | |
Official web page URL: | https://web.math.pmf.unizg.hr/~bruckler/ |
Department: | Zavod za matematičku analizu |
Graduation year: | 1995 |
mr.sc. graduation year: | 1998 |
PhD graduation year: | 2002 |
graduate
integrated undergraduate and graduate
The "Law of Large Integers" in Historical Mathematical Textbooks
A Football Trip Through Mathematics
Pre-Service Mathematics Teachers Understanding of Conditional Probability in the Context of the Covid-19 Pandemic
Tko je prvi uveo broj e?
Pre-service mathematics teachers’ understanding of conditional probability in the context of the COVID-19 pandemic
Tko je prvi uveo apsolutnu vrijednost?
Ðiudžang suanšu — Devet poglavlja umijeća računanja
Tko je prvi otkrio logaritam?
Nogomet u nastavi matematike 1. razreda osnovne škole
Tko je prvi pravilno konstruirao tangentu na neku krivulju?
Egipatski razlomci
Tko je prvi uveo vektore?
Tko je prvi nešto dokazao matematičkom indukcijom?
Pi prije nego se za njega znalo
Tko je prvi definirao proporcionalnost?
Tko je prvi uveo negativne brojeve?
Croatian Mathematical Society
Tangram i stomahion
Tko je prviuočio da postoje beskonačni skupovi?
Matematička kuhinja
An early appearance of nondecimal notation in secondary education
Tko je prvi uočio uočio da beskonačna suma može biti konačna?
Tko se prvi koristio nazivima glavnih matematičkih disciplina?
Tko se prvi koristio nazivima glavnih matematičkih disciplina?
Tko je prvi uveo nulu?
Tko je prvi znao riješiti kubnu jednadžbu?
Mathematische Grundlagen der Kristallographie
Tko je prvi korijene označavao s $\sqrt[n]{;;.};;$?
Tko je prvi dokazivao matematičke tvrdnje?
Varićakovi doprinosi trima geometrijama
Geschichte der Mathematik kompakt: Das Wichtigste aus Analysis, Wahrscheinlichkeitstheorie, angewandter Mathematik, Topologie und Mengenlehre
Geschichte der Mathematik kompakt (iliti dvije nove knjige o povijesti matematike)
Marin Getaldić, matematički demon
Zadaci iz davnine
Tko je prvi definirao funkcije?
Tko je prvi otkrio kompleksne brojeve?
Geschichte der Mathematik kompakt - Das Wichtigste aus Arithmetik, Geometrie, Algebra, Zahlentheorie und Logik
Tko je prvi nepoznanicu označio s x?
18th century arithmetic in modern education
Teaching arithmetic in the Habsburg Empire at the end of the 18th century - A textbook example
Tko je prvi uveo znakove =, > i
Kombinatorika u kemiji
Tko je prvi uveo uskličnik u matematiku?
The importance of the number 240 for salsa
Classic Nim
Pravilni mnogokuti (prvi dio)
Matematički origami -razlomci
Tko je prvi dokazao da postoji točno pet pravilnih poliedara?
Always 22
Bridni model pravilnog tetraedra
Preddiplomski i diplomski sveučilišni studij geologije na PMF-u Sveučilišta u Zagrebu
Tko je prvi beskonačnost označio s oo?
Dekorativna probušena kocka
Tko je prvi ... uveo sinus i kosinus?
Guessing the numbers
A binary trick
1089
Magic number 9
A symmetric trick
A very old mathematical divination
Always the same end
A trick for three
Cheney's trick
Prime and composite
Visual cryptography and threshold schemes
How to hide a message
Basic Nim
Matematičke pripreme za Svjetsko nogometno prvenstvo u Brazilu - Nastavak prvi: O površinama i udaljenostima
Matematičke pripreme za Svjetsko nogometno prvenstvo u Brazilu – nastavak drugi: O simuliranju
Matematički postprvenstveni pogled na nogomet
Matematičke pripreme za SP u Brazilu – nastavak četvrti: Od nogometne lopte do (kvazi)kristala
Kako pobijediti na izborima?
Kako podijeliti nasljedstvo?
Hilbert's Stadium
Mathematics and HIV, or how mathematics encourages critical thinking?
Robinsonov rompski dodekaedar
Volite li matematiku?
Tri međusobno okomita pravokutnika
Volim matematiku, a i matematika voli mene
Are coincidences coincidental or just probable?
Workshop: Division and elections
Matematika 1 - Udžbenik za 1. razred općih, jezičnih i klasičnih gimnazija (1. dio)
Matematika 4 - Udžbenik za 4. razred općih, jezičnih i klasičnih gimnazija (2. dio)
Povijest matematike I - izmijenjeno i dopunjeno izdanje
Možda mislite da je sudoku japanskog porijekla, no varate se
Matematika 1 - Udžbenik za 1. razred općih, jezičnih i klasičnih gimnazija (2. dio)
Matematika 4 - Udžbenik za 4. razred općih, jezičnih i klasičnih gimnazija (1. dio)
Matematika 2 - Udžbenik za 2. razred općih, jezičnih i klasičnih gimnazija (1. dio)
Matematika 2 - Udžbenik za 2. razred općih, jezičnih i klasičnih gimnazija (2. dio)
Matematika 3 - Udžbenik za 3. razred općih, jezičnih i klasičnih gimnazija (2. dio)
Matematika 3 - Udžbenik za 3. razred općih, jezičnih i klasičnih gimnazija (1. dio)
Maths in the streets of Copenhagen
Popularisation of mathematics - why?
Kako popularizirati matematiku?
Vizualizacija apstraktnog
Workshop: Mathematical Origami/Paperfolding
Tko je prvi točno odredio površinu nekog lika obrubljenog krivuljama?
Matematika na 3. Znanstvenom pikniku
What do Croatian pre-service teachers remember from their calculus course
Tko je prvi koristio znakove + i −?
Tko je prvi uveo znakove . i :?
Toshien dragulj ili uvod u Sonobe-origami
Nogomet nakon nogometa
Matematičke pripreme za SNP u Brazilu – nastavak treći: Binomna razdioba u nogometu
Matematički kompromisi predsjedničkih izbora
Matematički origami
From bathroom tiles to quasicrystals - chemical applications of normal tessellations
Je li 5 = 5, 0?
Nealeov oktaedar
Using history in popularisation of mathematics and the sciences: Honeybees, Bošković and optimisation
Kako raspodijeliti zastupnička mjesta u Europskom parlamentu
Mitchellov pravilni tetraedar
Mitchellov pravilni oktaedar
Kako popularizirati matematiku: RPA & MPE?!
Logaritmi - matematika u kemiji ili kemija u matematici?
Magical Mathematics: A Quick Arithmetic Trick
How many candies do you have?
Make your own Christmas tree
Družba Higgsova bozona
Teaching arithmetic in the Habsburg Empire at the end of the 18th century — A textbook example
The Maxmin Principle in the Popularisation of Mathematics: Maximum Effects with Minimum Costs
Teaching point groups using modular origami
Topology in chemistry – can it be explained in simple terms?
Graphical representations of data and their (mis)uses - A Workshop
Matematički božićni poklon s posljedicama
Trik s četiri paktice
Matematika 1 za kemičare
Christmas maths activity: Stars and rotational symmetry
Matematika 2 za kemičare
Mathematics in the streets of Kraków
The clairvoyant (mathe)magician
Gergonne's Trick
Kvazikristali - otkriće, struktura i svojstva
The Three Ducks Trick
Izgubljena znamenka
Matematički dvoboji
On a class of distance-based molecular structure descriptors
Nobelova nagrada za kemiju 2011. – dobitnik: Dan Shechtman za otkriće kvazikristala
Tablica zbrajanja
Kamo želiš putovati?
Mathematical Experiments
Communication and popularization of mathematics - Experiences from a Practitioner
An algorithm for systematic determination of coordination polyhedra
Crystallographic Origami
Matematički dvoboji
Modular origami and 3D-symmetry
Kristalografija za studente geologije - matematički dio
Two rows of pebbles
Inductive magic
A beer trick
Beskonačnost
Konike
Matematička fizika
Matematika
Nastavni rad
Honeybee Cells
The four ducks trick
Geometrija
The Four Ducks Trick
Trik s jednom kockom
The Power and the Limits of the Abacus
300th birthday of Ruđer Josip Bošković (Roger Joseph Boscovich)
Beskonačnost ; geometrija ; konike ; kontinuum realnih brojeva ; matematička fizika ; matematika ; nastavni rad ; transformacije geometrijskih mjesta
Exploratory learning of mathematics in primary school: advantages and examples
Što su orbitale i čemu (ne) bi trebale služiti?
Transformacija geometrijskoga mjesta
Svaki broj je magičan
About Sewing a Football
Fibonaccijevi brojevi u svijetu biljaka
Magične kockice
Logarithms in Aequous Solutions
Leonhard Euler
The maxmin principle in popularisation of mathematics: maximum effect with minimum costs
The Mathematical Landscape: Areas
Algebra
How science students understand, remember and use mathematics
Igrajmo se!
Linear Transformations in Crystallography
Analysis
Teaching chemical thermodynamics: with or without mathematics?
Effective Practice of Interactive Electronic Whiteboard in Chemistry Teacher Education
Znaju li današnji maturanti riješiti aritmetički zadatak iz 1778.?
Povijest matematike 2
Applied Mathematics
Combinatorics
Set theory and logic
Geometry
Number Theory
Dva reda pikula
Spirale u prirodi
Ima li rupa u svemiru?
Probability and Statistics
Fibonaccijev niz
What is mathematics?
Topology
The Millenium Prize Problems
Football is the most exciting sport
Mathematical Trees Growing in Chemistry
Par-nepar
Augustin Louis Cauchy
Arithmetics and geometry of water
Role of Interactive Electronic Whiteboard in Methods of Teaching Chemistry
(Ne)matematički pristup kemijskoj termodinamici
Koliko pikula imaš?
Uvijek isti kraj
Matematičko kockanje
Devetnaesta karta
Osobni podatci
Abraham de Moivre
Grupa Rubikove kocke
Osobni podatci
Na kraju 1089
Zbirka zadataka iz teorije skupova
Nogometna matematika i fizika
Trik s dominama
Trik s tri šalice
Konstrukcije origamijem
Trik za troje
Graph theory as a method of improving chemistry and mathematics curricula
Mutual Benefit - Teaching and Popularisation of Mathematics via Chemistry
Zavezivanje čvora
Trik s papirnatom trakom
Joseph-Louis Lagrange
Origami and Mathematics
Opet trik s kartama
Povijest matematike I
Georg Cantor
Teorija grafova kao sredstvo poboljšanja nastave kemije i matematike
Kako podijeliti plijen
Arthur Cayley
Trik s kockom i satom
Blaise Pascal
Gergonneov trik
Uvijek 22
Matematika i nogomet
Novčići u rukama
Pierre de Fermat
Predviđanje karte
Matematički dvoboji
Pierre-Simon de Laplace
Rene Descartes
Matematičarski magičarski trikovi u nastavi
A note on extensions of Hilbert C*-modules and their morphisms
Niels Henrik Abel
Popularization of Mathematics: Local and Global Perspectives
Čovjek zvan algoritam
Using history in popularisation of mathematics
Sofia Kovalevskaya
Studij za nastavnika matematike u Njemačkoj
Evariste Galois
On Blecher characterization of Hilbert C*-modules
Francois Viete
Girolamo Cardano
A note on Blecher's characterization of Hilbert C*-modules
Wie bringt man Mathematik an die Vffentlichkeit?Beispiel Kroatien
Svjetska godina matematike 2000. i popularizacija matematike
On a characterisation of Hilbert C*-modules
Tensor products of C*-algebras, operator spaces and Hilbert C*-modules
Tenzorski produkti C*-algebri i operatorskih prostora
Brückler, Franka Miriam & Stilinović, Vladimir (2024). From Friezes to Quasicrystals: A History of Symmetry Groups. In Bharath Sriraman (ed.), Handbook of the History and Philosophy of Mathematical Practice. Cham: Springer. pp. 1823-1863.
F M Brueckler, Ž Milin Šipuš - "Pre-service mathematics teachers’ understanding of conditional probability in the context of the COVID-19 pandemic", European Journal of Science and Mathematics Education, 2022: https://doi.org/10.30935/scimath/12436
FM Brueckler, V Stilinović - "An Early Appearance of Nondecimal Notation in Secondary Education" - The Mathematical Intelligencer, 2020: https://doi.org/10.1007/s00283-019-09960-1